miércoles, 22 de febrero de 2012

Hausnartzen...

- Hezkuntzan eta irakaskuntzan neutralak izan gaitezke?

Ikasgela batean,  zenbait kasu aztertu ondoren, argi geratu da gatazka bat sortzen denean batzuetan zaila egiten dela irakaslearen eta orokorrean eskolaren jarrera zein izan behar den zehaztea. Neutrala izateak gatazka edo eztabaida baten aurrean ez bataren ezta bestearen alde ez egiteko jarrera izatea esan nahi du, eta zaila ikusten dut horrelako jarrera bat hain subjektibitate handia duen hezkuntza bezalako alor batean ematea. Nola izan daiteke neutrala pentsaera eta sentimenduz lepo dagoena?

- Zein da neutralitate eta objektibitatearen arteko desberdintasuna?

Egia esan, ez dut batere argi ikusten neutralitatearen eta objektibitatearenarteko desberdina zein izan daitekeen. Neutralitatea zer den definituta, objektibitatearen inguruan pentsatzen jarrita ideia antzekoa datorkit burura. Neutrala izatea gatazka edo eztabaida batean inoren aldeko jarrera ez izatea dela esan dut, eta objektiboa izatea da gauza jakin bat baloratzea, dena delakoa, pentsatzen edo sentitzen dena kontuan hartu gabe. Beraz, ez dut argi ikusten bien arteko ezberdintasuna zein den.

No hay comentarios:

Publicar un comentario